Ofrezco ayuda para el proyecto Globulation 2

Debates generales sobre Globulation 2 en español.

Moderator: ZeryOs

Post Reply
Llibertari
Posts: 4
Joined: Wed Aug 30, 2006 8:24 pm

Ofrezco ayuda para el proyecto Globulation 2

Post by Llibertari »

Trabajos relacionados con documentaci?n, algo de graficos, traducci?n(catal?n, castellano), etc.


Muy buen juego porcierto.

?Saludos!
Sam
Posts: 2
Joined: Wed Oct 18, 2006 10:30 pm

Re: Ofrezco ayuda para el proyecto Globulation 2

Post by Sam »

Hola! Vull ajudar a desenvolupar aquest joc en Catala. Digue'm quin es el volum de traduccions que s'hauria de fer i mirare de traduir-lo poc a poc en el meu temps lliure. El meu Catala no es tant bo com ho era fa uns anys, pero mirare de ser tant acurat com pugui.

sam


Llibertari wrote:Trabajos relacionados con documentaci?n, algo de graficos, traducci?n(catal?n, castellano), etc.


Muy buen juego porcierto.

?Saludos!
Sam
Posts: 2
Joined: Wed Oct 18, 2006 10:30 pm

Re: Ofrezco ayuda para el proyecto Globulation 2

Post by Sam »

Be, la meva adreca es sergialioli@hotmail.com, si es aixo el que em demanaves. Doncs jo soc de Reus noi! I vaig acabar aci a Gales precisament fugint de la miseria de la meva propia terra. Vaig viure un temps a Londres i en tornar a Espanya (Madrid)vaig comencar un nou periode buscant feina i tractant de sobreviure. Res, ni una p**a feina, i lo poc que vaig trovar no durava perque era a traves d'ett's. Em vaig sentir tractat com una merda pel meu propi govern (no que m'hagin agradat gaire els governs mai ;-)). Una estada curta a Barna em va demostrar que aquest ja no era u lloc per viure, a menys que tinguis (es clar) un cv de l'ostia i una experiencia profesional demostrada i tal. I com que els meus pares tenen coneguts vivint aci a una granja, doncs vaig deixar la gran ciutat i...aqui estic! Vaig deixar la granja fa anys i ara estic acabant una carrera a la Uni d'aci (University of Wales, Aberystwyth).

Aberystwyth es molt maco, al costat del mar, pero el temps aci es depresiu de vegades: plujes i mes plujes i vent i una temperatura (incluint al l'estiu, no t'ho perdis) baixa baixa. De quant en quant surt el sol pero. Es un lloc bastant cosmopolita, ja que ve gent de totes parts del mon a estudiar (tambe molts Espanyols fent l'Erasmus!), i disposa de la millor aigua i aire de casi tot UK; una mena de miniparadis si no tens en compte la pluja, el vent i el fred!.

Be, m'en alegro d'haver contactat amb un Catala (que patriotic que estic, renoi!) per Internet! ja ja ja!. Ja parlarem del joc de quant en quant, fale? perque lo que es ara no entenc res. De totes maneres he esborrat la carpeta del Globulation del meu pc, ja que el tema dels grafics feia anar el ventilador de cul. Si tens algun consell (tip) sobre com fer anar aquest joc ja m'ho diras Llibertari.

Fins Aviat!

Llibertari wrote:Trabajos relacionados con documentaci?n, algo de graficos, traducci?n(catal?n, castellano), etc.


Muy buen juego porcierto.

?Saludos!
[/url]
Einaranjo
Posts: 2
Joined: Sat Nov 18, 2006 7:22 pm

Ayudar

Post by Einaranjo »

que debo de hacer? me gustaria ayudar con la traducci?n al espa?ol del juego.
Naza1993
Posts: 1
Joined: Sun Sep 16, 2007 1:42 am

Post by Naza1993 »

yo puedo ayudar para la traduccion al español. que tengo que hacer???
Post Reply